feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Berikan 4 bulan "All out" bersama sifo

Labels: ,


Salam rahmat
salam kekuatanku pohon pada yg Esa
Kuatkan daku agar menjadi pemimpin yg bertanggungjawab dan amanah. amin3x

Begitu ramai manusia yg mengeluh krn sering kali menghadapi masalah kewangan. Walaupun kerja bertahun-tahun tapi masih tidak mencukupi sehinggakan telah melakukan kerja overtime, bonus ini, naik gaji setiap tahun namun masih mengahadapi masalah kewangan. Masalah.. masalah.. ooo masalah.. Kata sifoku, jgn dilihat masalah itu, tetapi lihatlah disebalik masalah itu, tentu ada penyelesaiannya, hidup ini perlbagai ujian dan dugaan, ada je yg menghalang, tetapi jgn sesekali lupa siapa diri kita, dlm erti kata lain (JANGAN LUPA DIRI).

Setiap manusia Sang pencipta menganugerahkan kita 24jam sehari, berbalik pada kita bagaimana untuk merancang masa itu, bab kata pepatah "MASA ITU EMAS" namun ramai yang buat endah tah endah sahaja. Mereka sebenarnya ada masa tapi mereka tiada wang. Betul ke tak betul? "Wang tidak akan jatuh dari Langit"

Ramai juga yg berniaga, membuka perniagaan, mendapatkan tender projek tapi masih menghadapi masalah kewangan (tak dinafikan ada jugak yg berjaya) Ada jugak yang kaya, semua itu lumrah kehidupan. Mereka ada wang tapi tiada masa. Betul ke tak betul?

Menurut seorang jutawan Robert T. Kiyosaki dalam bukunya "Rich Dad Poor Dad", beliau menyatakan, kenapa orang kaya bertambah kaya dan orang miskin bertambah miskin krn orang miskin tidak suka buat apda yang orang kaya suka buat. Betul ke tak betul? Segala persoalan mari kita fikirkan bersama. Anda bagaimana?

Kepada kak ipa dan alyia serta sifo Mr.RichDylon dan yusuf, anda semua membuatkan khalifah bertambah semangat, walaupun terdapat dugaan dan halangan namun pengalaman masa silamku membuatkan ku cekal dan tabah.. sebagai bakal Leader yg akan memimpin Leader-Leader Generasi baru di Camsmay, khalifah perlu sebarkan aura-aura positif agar menyerap masuk kedalam jiwa raga di bawah pimpinan khalifah. amin3x

Thanks sifo Mr.RichDylon yang setiap hari menelefon khalifah bertanya perkembangan bisnes, dan yusuf yang byk membantu khalifah serta tidak dilupakan Alyia dan kak ipa yang membuatkan khalifah makin membara.

ikhlas dari nukilan khalifah
FIKIRAN POSITIF MENDORONG KECEMERLANGAN !!!!
“Langkah anda hari ini, penentu kekayaan anda masa depan....”







0 comments:

Post a Comment